lørdag 27. september 2008

Maries ferie uke 41+42



En liten info om hvor Marie og undertegnede skal tilbringe 10 dager uke 41+42



Doha (Arabic: الدوحة‎, transliteration: Ad-Dawḥah or Ad-Dōḥah) is the capital city of Qatar. With a population of 400,051 according to the 2005 census,[2][citation needed] it is located in the Ad Dawhah municipality on the Persian Gulf. Doha is Qatar's largest city, with over 80% of the nation's population residing in Doha or its surrounding suburbs, and is also the economic center of the country. Doha is home to the Education City, an area devoted to research and education. Doha was the site of the first ministerial-level meeting of the Doha Development Round of World Trade Organization negotiations















4 kommentarer:

liamfuglset sa...

Får jeg være med en tur el? :D

marie sa...

seff billi. in my sweeetkejs..men bare om jeg får ligge i din når dere skal på tur....

men en ting skal du huske på kjære bror.
når du og prebster drar ned sammen, kan dere hvertfall spille kort og ludo together, mens jeg må finne en eller annen shejk og spille kort og ludo med...

liamfuglset sa...

jammen hei, er du ikke singel a? sheiks er ikke så gærne har jeg hørt, mye bra nedi turbanene deres. jeg syns du skal slå til. penger har de også, selvom penger ikke er alt. ang. kort, trodde du reiste med fattern jeg?? ;)

marie sa...

joda, turban er ikke å forakte. men vet ikke om jeg har plass til både en mann og en gedigen turban i bagasjen på vei hjem, så jeg lar det bero.
men kort ja. og fattern. han skal jo jobbe, det visste du vel. han driver ikke slaraffenliv på heltid!